• I'm all ears

benut je
digitale potentie

We leven in een digitale wereld waarin bijna de helft van de bevolking online is. Nu zoveel mensen internet gebruiken, is het logisch dat een bedrijf zijn digitale potentie benut.

Marketing
in en om Hoogstraten.

Met tijd en aandacht voor jou!

Er zijn veel manieren om je bedrijf te promoten. Maar voordat je begint, is het een goed idee om bekend te raken met hoe deze (digitale) kanalen werken, welke opties het meest geschikt zijn voor jou en hoe je een duidelijk plan of heldere strategie opzet om jouw doelen te bereiken en de resultaten te evalueren.



Goede marketing vraagt om heel wat voorbereiding. Gaande van een A4-tje tot een heus marketingplan dat eerder op een boek begint te lijken. Hoe klein of groot je het ook aanpakt, onderstaande items liggen ongetwijfeld aan de basis. De antwoorden op deze zaken vormen het fundament van je strategie.

  • Doelen: wat wil je bereiken door online actief te zijn?
  • Missiestatement: welke waarden zijn belangrijk voor je bedrijf?
  • Uniek verkoopargument: waarmee onderscheid je je van de concurrentie?

tijd & aandacht

Wij nemen onze tijd om te luisteren naar jou.


Onze aanpak is voor elk bedrijf hetzelfde. Met wie zitten we aan tafel? Wat zijn je doelen? Wat kan je zelf doen? Waar heb je ons voor nodig? ... We laten je zien en voelen dat jij de architect bent van je onderneming en dat je niet voor elke stap vakmannen nodig hebt.

"Klopt het dan toch dat je gratis werkt?", vraagt men mij wel eens.

Don’t stay in bed, unless ...

you can make money in bed! Marketing, een onwaarschijnlijk boeiende materie die achter elke hoek schuilt. Je zou het voor minder vol passie doen! Creatief, innoverend en probleemoplossend... je zou er voor minder gelukkig van worden.

Dit kan gratis. Jawel, gratis. Natuurlijk! Online vind je tools, handleidingen, e-books, nieuwsbrieven... genoeg. Ken je ze? Die experten die hun warm water voorstellen en intussen alle gegevens van je gratis krijgen in ruil voor een e-book of webinar. Onze ervaring leert echter dat ondernemers graag iemand hebben die achter hun veren zit, iemand waarop ze kunnen terugvallen of gewoon iemand die het werk uit hun handen neemt. Natuurlijk adviseer ik gratis, we werken niet met een uurtarief of abonnement. Maar om w4 draaiende te houden factureren we uiteraard wel het uitbestede werk aan ons.

Gratis

  • Onze verkennende babbel(s).
  • Aanreiken van tools waarmee je zelf tot oplossingen kunt komen.
  • De koffie.
In deze aandachtseconomie zoeken we naar manieren om aandacht te geven aan de (potentiële) klanten van je onderneming. Wat is je insteek voor marketing? Online aanwezigheid? Het antwoord daarop brengt ons naar de aanpak en tools om het te bereiken.

Naar fenomenaal voorbeeld van de kleppers achter Coolblue, Mobile Vikings... zoeken we naar die ene personal touch die het verschil maakt voor je onderneming. We halen het meest creatieve uit onze breinen om jouw potentiële klanten te overtuigen. Mét of zonder drone (w4-drone).

Communicatie is daarin van essentiël belang. Verzorgd, creatief, uniek, tof, stylisch...